Garantie en klachten

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij Udecorate een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke garantie.

Als het niet zo is, zoeken we uiteraard samen met jou naar een goede oplossing. Afhankelijk van je artikel regelen we een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur bewaren we in je account, bij de bestelling. Zo raak je die nooit meer kwijt. Handig, toch?

Hoelang geldt de garantie?

Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel.

Ik heb een klacht.

Dat vinden wij vervelend, maar kan gebeuren. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@udecorate.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Service & contact

Heb je ons nodig?

Onze klantenservice is elke dag bereikbaar via Facebook, Instagram of Email.

Makkelijk online shoppen

Gratis retourneren

Gratis verzending bij een bestelling vanaf €25,-

Ontvang 15% korting na je eerste bestelling

Betaalwijzen

udecorate-
udecorate-
udecorate-
udecorate-

Wij verzenden met

udecorate-
udecorate-